10 July 2008

မဆံုးေသးတဲ့ လြမ္းေတးပံုျပင္

မေမ့ရက္လို႕ယေန႕ထက္တိုင္ပါေလ……………………………………………………..............ကိုေမာင္ေရ မိခိုင္ေလလြမ္းလြန္းလို႕ေၾကကြဲရေပါင္းမ်ားလွပါပေကာ။ မယံုႏုိင္ေလာက္တဲ့အေျပာင္းအလဲ ေတြမွာ ကိုေမာင္ရဲ့ခ်စ္ျခင္းေတြပါလိမ့္မယ္လို႔ တစ္ခါမွ မေတြးဘူးလို႕ ရူးမတတ္ပါေလ ရူးမတတ္ပါ။

က်မဆိုတဲ့ မိန္းမသားတစ္ေယာက္ကို ဆယ့္တစ္ေယာက္ေျမာက္အျဖစ္က်မ အေမက ေမြးဖြားခဲ့ပါတယ္။ ဆယ္ေယာက္ျပီးမွ ေနာက္တစ္ေယာက္ျဖစ္တဲ့အတြက္ က်မကို အိမ္က ပိုပိုလို႕ပဲ ေခၚၾကတယ္ေလ။ က်မရဲ့ထူးခြ်န္ျခင္းေတြကေတာ့ ျဖတ္ထိုးဥာဏ္ေကာင္းျခင္း အားကစားဆို ဘတ္စ္ကတ္ေဘာ ေဘာ္လီေဘာ ၾကက္ေတာင္ စက္ဘီးျပိဳင္ အျမန္နင္း အေႏွးနင္း အားလံုးကိုရေစရမယ္။ ေဘာလံုးလား က်မက ျမိဳ႕နယ္လက္ေရြးစင္ေပါ့။

က်မကိုးတန္းေအာင္ျပီး ဆယ္တန္းအတက္မွာ ကိုေမာင္တို႔ တပ္က က်မတို႕ျမိဳ႕ ကို အေရြ႕ေပါ့။ တဘက္ကတပ္၀န္းထဲကို က်မတို႕ကန္ေနတဲ့ ေဘာလံုးေလးအေရာက္ ထံုးစံအတိုင္း လက္ေခါက္မွုတ္ျပီး ေဘာလံုးကိုလက္ညိဳးထုိးျပ ေကာက္ခိုင္းလိုက္တဲ့ က်မကို သူတအံ့တေၾသာ ၾကည့္ေနတယ္ေလ ဘာထူးဆန္းလို႕လဲေနာ္။ အဲဒီေန႕ကစလို႕ အားကစားလုပ္လို႕အျမဲေနာက္က် အိမ္ျပန္တဲ့ စက္ဘီးျမန္ျမန္စီးတတ္တဲ့ က်မေနာက္က အရိပ္ကေလး စေရာက္လာတယ္ပဲ ဆိုပါေတာ့။ အရပ္က ပံုမွန္ျမန္မာေယာက်္ားေလးထက္ နဲနဲပုပင္မယ့္ အသားျဖဴျဖဴဆိုေတာ့ တမ်ိဳးၾကည့္လို႕ေကာင္းေနေရာ။ မြန္ေလးျဖစ္ေနတာကလည္း က်မအတြက္ သူစကားေျပာတာေလးက နားေထာင္ေကာင္းေနျပန္ေရာ။ က်မတို႕ကြင္းထဲမွာကစားရင္ သူ မပီကလာပီကလာဆိုတတ္တာက ေမာင့္ဘ၀ကို စကၠဴေလွကေလးလုိ ေရွ႕တိုးေနာက္ဆုတ္မင္းကျပဳရက္ႏုိင္တယ္ဆိုတဲ့ သီခ်င္းေလးေပါ့။ သူမို႕အဲဒီသီခ်င္းဆိုရင္ က်မမွာေတာ့ ဆက္ေဆာ့လို႕မရေအာင္ ရပ္တန္႕သြားျမဲ။ ဖမ္းစားႏုိင္လိုက္တာေနာ္။ ကိုေမာင္တစ္ေယာက္အနားေရာက္ေနပင္မယ့္ ေယာက်္ားေလးအေပါင္းအသင္းမ်ားတဲ့ က်မအတြက္ အိမ္ကတခါမွ စိတ္မပူဘူးေလ။

ကိုေမာင္တို႕တပ္ေျပာင္းရမယ္ဆုိေတာ့ က်မဆယ္တန္းစာေမးပြဲေျဖဖို႕သိပ္မလိုေတာ့။ ဘယ္လိုလုပ္မလဲ မခ်စ္ဖူးတဲ့အခ်စ္ရူးဆိုေတာ့။ ဘာလုပ္ခဲ့တယ္ထင္လဲဟင္။ အို ဆယ္ေက်ာ္သက္ေတြရဲ့ အခ်စ္စြန္႕စားခန္းအိပ္မက္ကို က်မမက္ျပစ္လိုက္တာေပါ့။ က်မေလ ကိုေမာင့္ေနာက္ကို ေကာက္ေကာက္ပါေအာင္လိုက္ခဲ့မိတာပါ။ အိမ္ေပၚက အဆင္းက ထံုးစံအတိုင္းေလခြ်န္ျခင္းက က်မတို႕ရဲ့ အခ်ိန္းအခ်က္ အမွတ္အသားေပါ့။

ကိုေမာင္ရယ္ လွိုက္ဖိုရင္ခုန္ျခင္းနဲ႕ တစ္ကယ္ကို တစ္မ်က္ႏွာတစ္ရြာထင္ျပီး လိုက္လာခဲ့တာပါ။ အိမ္မွာလည္း အခန္႕သားထမင္းစားပြဲေရွ႕ေရာက္စားခဲ့တဲ့ က်မ ထမင္းဟင္းမခ်က္တတ္တာ ဘာဆန္းလဲေနာ္။ ဒါေပမယ့္ ကိုေမာင္ရယ္ ကိုေမာင္က က်မခ်က္တဲ့ဟင္းကို တျမတ္တနိုုးလက္ဆံုစားခ်င္တယ္ဆိုတာ မသိလို႕ပါေလ။ ငယ္ရြယ္ေသးတဲ့ က်မအတြက္ အိမ္ေထာင္တစ္ခုထိန္းသိမ္းဖို႕ လင္သားကို ျပဳစုေစာင့္ေရွာက္ဖို႕ဆိုတာေတြကိုပါ မသိတတ္ခဲ့တာ အျပစ္တစ္ခုပါ ကိုေမာင္ရယ္။

သားဦးေလးေမြးေတာ့ ေျပာၾကတယ္ ကိုေမာင္ရယ္ သားဦး အဂၤါမေမြးရာတဲ့ ဟုတ္လားဟင္ က်မတို႕အတြက္အဲဒီက်ိန္စာဟာ တကယ္ပဲလားဟင္။ အဲဒီက်ိန္စာကို ယူေဆာင္လာတာ ကိုေမာင္ကိုယ္တိုင္ပဲ မဟုတ္လားဟင္….။

ဒုတိယကေလးကိုယ္၀န္ၾကီးမွာကိုေမာင္ တို႕ေရွ႕တန္းထြက္ရတယ္ေနာ္။ မီးတြင္းထဲမွာ ကိုေမာင္ေရွ႕တန္းမွာ က်သြားျပီဆုိလို႕ ေဟာဒီက မိခိုင္ေလ တကယ္ကို ရူးသြပ္သြားခဲ့ရတာေတြဟာ ကိုေမာင့္ကိုခ်စ္လို႕ဆိုတာ ကိုေမာင္သိႏိုင္ရဲ့သားနဲ႕ေနာ္ ။ မိခိုင္ရဲ့မိဘေတြကို အေၾကာင္းၾကားျပီး ျပန္ေခၚခိုင္းလိုက္တယ္ ကိုေမာင္ရက္စက္လိုက္တာေနာ္။ က်မကိုထားရစ္ခဲ့တယ္။ ေနာက္ထပ္ေနာက္ထပ္ အခ်စ္သစ္နဲ႕တဲ့။ အို……က်မကို က်မကို ရူးမတတ္ခ်စ္ခဲ့ရတဲ့ က်မကို သူမို႕ထားရစ္ခဲ့တယ္။
ေဟာဒီျမစ္ကမ္းေဘးမွာ ထိုင္ျပီး စီးဆင္းသြားတဲ့ ျမစ္ျပင္ၾကီးကို မွာလိုက္ရတာ အေမာ ကို႕ေမာင္ကို ေျပာေပးပါ မိခိုင္ကို ျမန္ျမန္လာေခၚပါလို႕။ အခုကိုေမာင္ဆိုေနၾက သီခ်င္းေလးကို မဆံုးတမ္းဆိုေနတယ္ေလ………အလြမ္းေတြေနေပါ့………………

4 comments:

ကုိ႐ုပ္ဆုိး said...

ႀကိဳးစားထားညီေလးေရ။ ဖတ္လုိ႕တကယ္ေကာင္းတယ္။
အဆုံးသတ္မွာ အကုိေတာင္ လြမ္းက်န္ရစ္တယ္။

ေရႊျပည္သူ (ShwePyiThu) said...

ကိုရြာသားေလးေရ... ဘာေျပာရမွန္းေတာင္ မသိဘူး။ မတရားလိုက္တဲ့ ဇာတ္လမ္းေလး။ ေၾသာ္ ေလာကႀကီးမွာ တခါတခါ မတရားတာကိုက သဘာ၀တစ္ခုလို႔ ျဖစ္ေနေတာ့... ထားလိုက္ပါေတာ့ေလ။ အေရးအသားကေတာ့ လက္ဖ်ားခါပါတယ္...

Mogok Thar said...

မိခိုင္
ညည္း ကေလး ႏွစ္ေယာက္ကို ဘယ္သူနဲ႔ ထားခဲ့မွာလဲ။
ညည္းကေလး ႏွစ္ေယာက္အတြက္ ညည္း အားတင္းထားပါ။

(ဖတိလို႔ေကာင္းတယ္။စ ာေလးက တိုေနလို႔ အားကိုမရဘူး)

Unknown said...

စိတ္ထဲမွာ တခုခု ခံစားၿပီး က်န္ရစ္ေအာင္ ေရးတတ္ တာပဲ သင္ခန္းစာယူစရာေလးနဲ ့တဲြၿပီးေရးထားတဲ့ အတြက္ ပုိၿပီးသေဘာက်မိတယ္ ဒီလုိေလးေတြ ေနာက္လည္း ဆက္ေရးပါလုိ ့ ဆႏၵျပဳပါတယ္