ငယ်တုန်းက စိတ်အနာကြီးနာကျည်းမိတဲ့ အကြောင်းအရာပေါ့။ သေရာပါသည်အထိ စွဲမြဲနေဦးမယ့် အမုန်းတွေနဲ့ ဘယ်တော့မှ မေ့တော့မှာမဟုတ်ဘူး။ ပြန်တွေးတိုင်း ဒေါသထွက်မိတယ်။ လေးတန်းတုန်းကပါ။
ကျနော်တို့လေးတန်းရောက်တော့ အစိုးရစစ်မဟုတ်တော့ပါဘူး။ မြို့နယ်စစ်တော့ ကျန်နေပါသေးတယ်။ ပြီးတော့ အဲ့ဒီအချိန်မှာ ကျူရှင်ဆိုတဲ့ ပညာရေးဆိုးကျိုးတစ်ခုက ပေါ်ပေါက်ထွန်းကားနေခဲ့ပြီ။ ကျနော်တို့လေးတန်း အခန်းပိုင်ဆရာကိုယ်တိုင် ကျူရှင်သင်ပါတယ်။ ဆရာက အင်္ဂလိပ်စာနဲ့ သမိုင်းကို သင်ပြီး တစ်ခြားဆရာမ တစ်ယောက်က သချင်္ာနဲ့မြန်မာကိုသင်ပါတယ်။ ဆရာမက ကျူရှင်မပြပါဘူး။ ကျူရှင်ပြခြင်းဟာ ဝန်ထမ်းဖြစ်တဲ့ ဆရာ ဆရာမတွေရဲ့ စားဝတ်နေရေးမလုံလောက်မှုအတွက် လိုအပ်နေတဲ့ အရာတစ်ခုလည်း ဖြစ်နေခဲ့ပြန်တာကိုး။ ဝန်ထမ်းသားသမီးဖြစ်တဲ့ ကျနော့အနေနဲ့ နားလည်ခံစားပေးနိုင်ခဲ့ပါတယ်။ ဒါပေမယ့်….
ဆရာက ကျောင်းမှာ ဒီနေ့သင်မယ့် သင်ခန်းစာကို ကျူရှင်မှာ ကြိုသင်ထားပြီးဖြစ်နေတယ်။ ကျူရှင်တက်တဲ့ ကျောင်းသူကျောင်းသားတွေက သင်ခန်းစာတွေကို မျက်စိမှိတ်ပြီးဆိုနေကြချိန်မှာ ကျန်တဲ့ ကျောင်းသူကျောင်းသားတွေက ဆရာပြောနေသမျှကို နားစိုက်ထောင်နေရတာပေါ့။ သူတို့တွေ ဟီလာတိုက်နိုင်နေပြီလေ။ အဲ့ဒီအထိ ကျနော်လက်ခံနိုင်ပါသေးတယ်။
နောက်တော့ အတန်းထဲမှာ သမိုင်းတွေ ဖြေရတဲ့ အချိန်ပေါ့။ ကျနော့အကျင့်က ဆရာပေးထားတဲ့မှတ်စုကို ၏ သည်မရွေးကျက်တတ်တယ်။ အတန်းတွင်း စာမေးပွဲဖြေရတယ်ဆိုပါတော့ဗျာ။ အမှတ်ရလာတော့ ပေးမှတ် ၉မှတ်မှာ ကျနော့အမှတ်က ၈မှတ်။ ဆရာ့ကျူရှင်တက်တဲ့ ကျနော့သူငယ်ချင်းက ၉မှတ်ရတယ်။ ဒါတော့ ကျနော်သည်းညည်းမခံနိုင်တော့ဘူး။ အမှတ်နဲ့ပတ်သတ်ရင် ကျနော်ဘယ်လိုမှမရဘူး (ငယ်ငယ်တုန်းကပါ၊ အခုဆို ဘာကိုမှ ဂရုမစိုက်တော့ဘူး)။
သူငယ်ချင်းအဖြေစာရွက်ရယ် ကျနော့အဖြေစာရွက်ရယ် တိုက်ကြည့်တယ်။ နှစ်ယောက်လုံး အမှားမရှိဘူး။ ဒါဆိုဘာအတွက်လဲ။ ကျနော်အမှတ်လျော့ခံရတာ ဘာကြောင့်လဲ။ အဖြေစာရွက်နှစ်ရွက်နဲ့ ဆရာ့စားပွဲကိုသွားခဲ့တယ်။ ဆရာ့ အနားကိုတိုးသွားတယ် ဆရာ့ကိုမေးခဲ့တယ်။ နှစ်ယောက်စလုံးအဖြေတွေ မှန်ပါလျက် ဘာကြောင့်အမှတ်တူတူမရသလဲလို့။ ဆရာက ကျနော့ကိုမော့ကြည့်တယ်။ ကျနော့ ကိုတစ်ခွန်းပြောတယ်။ ၈မှတ်နဲ့ ၉မှတ်က သိပ်မကွာပါဘူးတဲ့။ ကျနော်ဒေါသထွက်သွားသလား မသိဘူး။ ရှေ့ဆက်တိုးပြောမိတယ်။ ဒါဆို ကျနော်က ဘာဖြစ်လို့ ၉မှတ်မရတာလဲ ဆရာလို့။ ဒီမေးခွန်းကို ဆရာမျှော်လင့်မထားဘူး ထင်ပါတယ်။ ခဏတွေသွားတယ်။ နောက်တော့ ဆရာကပြောတယ် သူ့လက်ရေးကသေသပ်လို့တဲ့ တစ်မှတ်ပိုပေးတယ်တဲ့။ ကျနော်ရီမိသွားတယ်။ အခုအချိန်ဆိုရင်တော့ တစ်ဟားဟား အော်ရယ်မိကောင်းရယ်မိလိမ့်မယ်။ ဒါဆို တစ်တန်းလုံးကို မေးကြည့်မယ်လေဆရာ ဒီအဖြေစာရွက်နှစ်ခုမှာ ဘယ်တစ်ခုက လက်ရေးသေသပ်လဲဆိုတာလို့ ပြောပြီး ကျနော်ချာခနဲလှည့်ထွက်ခဲ့တယ်။ ဆက်ပြောနေလို့ အကျိုးမရှိတော့ဘူးဆိုတာ သေချာနေခဲ့ပြီ။ ဘာဖြစ်လို့လည်းဆိုတော့ ကျနော့သူငယ်ချင်းလက်ရေးက တစ်ခါတစ်ခါ သူကိုယ်တိုင်တောင်ဖတ်လို့မရတတ်ဘူးလေ။
တနုံ့နုံ့ထွက်နေတဲ့ ဒေါသကိုမနည်းထိန်းခဲ့ရတယ်။ မုန်းတီးနားကျည်းမိတာလည်း မပြောပါနဲ့တော့။ ဆရာကလည်း ကျနော့ကို မမေ့တော့ဘူးဆိုတာ သေချာသွားပြီလေ။ စာမေးပွဲမှာ သေချာဖြေခဲ့တယ်။ ဒါပေမယ့် သိပ်လည်းမမျှော်လင့်တော့ဘူး။ ကျနော်တို့ အဖြေလွှာတွေကို ဆရာ့ကျူရှင်တပည့်တွေက အမှတ်ခြစ်ပေးသတဲ့။ အင်း မညီမျှမှုတွေ…..စိတ်ကိုလျှော့ထားတယ်။ ထင်တဲ့အတိုင်းပါပဲ အမှတ်တွေထွက်လာတော့ ကျနော့အမှတ်တွေ သိပ်နည်းနေခဲ့ပြီ။
ဆရာက မေနဲ့ဆုံတော့ ပြောတယ်တဲ့။ အစ်မကြီးသားက ကျနော့ကို အဲ့လို အတန်းထဲမှာ ပြန်ပြောတယ်ဆိုပြီး။ မေက ကျနော့အကြောင်းသိတော့ ရီတာပေါ့။ သူကငယ်ငယ်လေးထဲက မဟုတ်မခံဆရာရဲ့ ဆိုပြီး ရီရီမောမော ပြန်ပြောခဲ့တာပေါ့။ အိမ်ရောက်တော့မှ မေက နင့်တော့ ဒီနှစ်သွားပြီလို့ ပြန်ပြောခဲ့တယ်။ သေချာပါတယ်။
ကျနော့အဖြေလွှာတွေကို အမှတ်စစ်တဲ့သူက ကျနော့ပြိုင်ဘက်တဲ့။ အဲ့ဒီကျူရှင်တက်နေတဲ့ သူငယ်ချင်းကပဲပြန်ပြောခဲ့တာ။ ကျနော့ခုံနံပါတ်ကိုမြင်တာနဲ့ သူယူသွားတာတဲ့။
ကျနော်ဘာပြောခွင့်ရှိသလဲ။ အခန်းထဲမှာလို ပြန်ပြောခွင့်လည်းမရှိတော့။ မဟုတ်မခံပင်မယ့် ကျနော်ဘာမှ မတတ်နိုင်ခဲ့ဘူးလေ။ သိနေတယ် မဟုတ်တာအလုပ်ခံရတယ်ဆိုတာကို သိနေတယ်။ ကျေလည်းလုံးဝမကျေနပ်ဘူး။ ဒါပေမယ့်….ဘယ်မှာလဲ အမှန်တရား?
အခုထိတော့ မေ့မရဘူး။ နာကျည်းတုန်းပဲ….
Soon to be moving new home
-
အရွယ်ပြောင်းလို့ အတွေးပြောင်းပါပြီ
ဒီစာမျက်နှာကနေ နုတ်ဆက်ပါတော့မယ်
ဘလော့တခုလုံးကို သိမ်းပြီးတဲ့အခါ ဒီစာမျက်နှာလေး သော့ခတ်ပါတော့မယ်နော်/
ကိုယ်စိတ်နှစ်ဖြာ ကျန်...
4 years ago
27 comments:
ရြာသားေလးက ေလးတန္းကတည္းက အာဂသတၱိပဲ…
ဒီပို ့စ္ေလးဖတ္ျပီး အမငယ္ငယ္ လူရည္ခြ်န္ေျဖတုန္းက အေၾကာင္း သြားသတိရတယ္…
အားကစားကို ေျဖတဲ့ေန ့ေပါ့.. လူရည္ခြ်န္က ဘက္စံုရမွ လူရည္ခြ်န္ျဖစ္တာလို ့ နားလည္ထားတဲ့ ကေလးအေတြး… ခ်မ္းခ်မ္းစီးစီး မနက္ေတြမွာ အိပ္ယာထဲမေကြးနုိင္ပဲ အေမနဲ ့အတူ အားကစားေလ့က်င့္ခဲ့ရတာေလ…
အမက ငယ္ငယ္က အေဆာ့သန္ေတာ့ အားကစားကို မေၾကာက္ဘူး… အိပ္ထမတင္ ဒိုက္ထိုး အကုန္ရတယ္… ျပိဳင္ဘက္ေက်ာင္းက ပိုက္ဆံရွိေက်ာင္း… ေပ်ာ့ဖတ္ဖတ္ေကာင္မေလး မထိုးနိုင္ထိုးနုိင္နဲ ့ ဒိုက္ထိုးတာကို ေရတြက္ေနတဲ့ လူက ၁၀ ကေန ၁၁ မဟုတ္ပဲ ၂၀ ေက်ာ္ေရတယ္… ၂၀ကေန ၂၁ မဟုတ္ပဲ ၂၅ ေက်ာ္ေရတယ္… အသားေတြ တဆတ္ဆတ္တုန္ေအာင္ မခံနုိင္ျဖစ္တယ္… အဲဒီလူကို ဘာလို ့ေက်ာ္ေရတာလဲလို ့ သြားေမးပစ္လုိက္တယ္… အဲဒီတုန္းက ကိုယ့္ပံုစံက ေယာက်ၤားေလးလိုဆိုေတာ့ ဒီေကာင္မေလးျပိဳင္ဘက္လို ့ မထင္ဘူး… ဒီလူက ရူးခ်င္ေယာင္ေဆာင္ ေခါင္းေလးပုတ္ျပီး ဘယ္မွာ ေက်ာ္ေရလို ့လဲ ခ်ာတိတ္ရဲ့တဲ့… အိမ္ေရာက္ေတာ့ အေမက အေဖ့ကို ေျပာတယ္… ရိုးရိုးေလးနဲ ့ လူရည္ခြ်န္မရဘူးတဲ့… ပိုက္ဆံအိတ္ခ်ိဳင္းၾကားညွပ္လုိက္မွတဲ့… အေဖက မရရင္ေနပေစတဲ့… လူရည္ခြ်န္တို္င္းကို ေျပာတာေတာ့ မဟုတ္ပါဘူး… ဒါေပမယ့္ အဲဒီအျဖစ္က ကိုယ္ေတြ ့ပဲ… အဲဒီကစ ယံုၾကည္ခ်က္ေတြ နည္းလာတယ္ဆိုပါေတာ့… ဒါက ရင္ထဲက အနာထဲက တခု… ေနာက္ရွိေသးတယ္…အမွန္တရားဆိုတာ စမ္းတ၀ါး၀ါးရွိတုန္းပါ ရြာသားေလးရယ္…
ကိုက မွန္ေနေပမဲ့ ခံရတဲ့ အေၾကာင္းေလးေတြ ကိုယ္စီ ရွိလိမ့္မယ္လို႔ အမ ထင္ပါတယ္၊ ေတာ္ေတာ္ သတၱိေကာင္းတဲ့ ရြာသားေပါ့:)
အမွန္တရားလား သူမီးဖိုးေခ်ာင္ထဲမွာ ပုန္းေနတယ္ ။
ဆရာတုိင္းကို သင္ဆရာ ျမင္ဆရာ ၾကားဆရာေတြကို အာစိယဂုိဏ္း၀င္ေတြအျဖစ္ ထားေပမယ့္ ငယ္ငယ္က မွတ္ထားတဲ့ အျဖစ္ေတြ ရြာသားေလးလို အမ်ားၾကီးရွိဖူးတယ္...
ငယ္ငယ္က ဆီးေစ့ကို ဒူးေအာက္ထားျပီး ေလယာဥ္ပ်ံစီးခိုင္းတာ ထုိင္ထ အၾကာၾကီးလုပ္ခိုင္းတာ နားရြက္ဆြဲျပီး ေျခေတာင့္ေအာင္ မတ္တပ္ရပ္ခိုင္းတာ အေပါ့သြားခ်င္လို႕ ခြင့္ေတာင္းတာ ေပးမထြက္လို႕ ခံရခက္တဲ့ ေ၀ဒနာနဲ႕ ဒီအတိုင္း ၾကိတ္မွိတ္ေနရတာ..
ပိုက္ဆံေတာင္းတာ ပါမလာလုိ႕ မတ္တတ္ရပ္ရတာ အမူိက္ထြက္ေကာက္ရတာ စာမရလို႕ တစ္တန္း၀င္ တစ္တန္းထြက္ လူကို နားရြတ္ဆြဲျပီး လိုက္ျပခိုင္းတာ.ေနာက္ အိမ္နဲ႕အဆင္မေျပတိုင္း ေက်ာင္းသားကို မဲရိုက္တာ က်ဴရွင္မတက္နုိင္တဲ့သူကို အမွတ္ေကာင္းေကာင္းမေပးတာ...အမ်ားၾကီးပဲ
ဆရာမတစ္ေယာက္ေရးဘူးတဲ့ အက်င့္ပ်က္ေက်ာင္းသားေတြအေၾကာင္း ပို႕စ္ဖတ္ျပီး ကတည္းက ကင္ေပတိုင္ထက္ ရက္စက္တဲ့ ဆရာေတြအေၾကာင္း ေရးခ်င္ေနတဲ့ အေၾကာင္းအရာေတြပါ
က်ဳပ္တို႔မ်ားေတာ့ ဒါမ်ိဳးေတြ ႐ိုးဟိုးဟိုးဟိုးေနၿပီ...
စိတ္ထဲမထားနဲ႔ အကုသိုလ္မ်ားတယ္..
ေနာက္ ေက်ာင္းသားေတြ စကားမ်ားရင္ မွတ္ ခိုင္း ျပန္ရိုက္ သူတို႕အခ်င္းခ်င္း အတင္းခ်ခ်င္ရင္ ေက်ာင္းသားေတြကို အတင္းအဓမၼ ေခါင္းငံု႕အိပ္ခုိင္း ေခါင္းေမာ့ရင္ ေမာ္နီတာကို မွတ္ ခိုင္း စကားေျပာရင္ ၾကိမ္စာေၾကြး.. ျပန္ေတြးရင္ စိတ္နာတယ္
ေမ့လို႔ေၿပာအံုးမယ္.. အမွတ္ၿပည့္ရရင္ ... ေက်ာင္းသားအခ်င္းခ်င္းအမွားၿပန္႐ွာခိုင္းတာ႐ွိေသးတယ္..။ ေလးငါးေယာက္၀ိုင္း႐ွာေတာ့ တစ္ခုေလာက္ေတာ့ ေတြ႔တာဘဲ.. ႐ွာမယ့္႐ွာ တစ္တန္းလံုးၿပန္စစ္ခိုင္းပါလား.. ဟီးဒီမွာလာေပါက္ကြဲေနတယ္.. ေၾသာ္..စိတ္ကိုထိန္းမွေလ.. =D
အမွန္တရားေတြ ဘာေၾကာင့္ေပ်ာက္ဆံုးေနတာလဲ ?? အရင္းစစ္ေတာ့ ေခါင္းမွာ ခ်ာခ်ာေတာ့ မလည္ပါဘူး..။ စနစ္ရဲ ့ ဒဏ္ပါပဲဗ်ာ။ စား ၀တ္ ေနေရးမွ ေကာင္းစြာ မေျပလည္ေတာ့ အၾကံအဖန္ေတြ လုပ္ရတယ္..။ အၾကံအဖန္ေတြ လုပ္ရင္းနဲ့ သိကၡာေတြ ေငြနဲ ့လဲ။ ၾကာေတာ့လဲ ကမာၻမီးေလာင္ သားေကာင္ခ်နင္းတဲ့ ဘ၀ေတြ ေရာက္ကုန္ၾကတာပါပဲဗ်ာ။ လူတုိင္း ဒီလုိ မျဖစ္တာပဲ ကံေကာင္းတဲ့ ဆုလာဘ္လို ့ ယူဆရမွာပါပဲဗ်ာ။
အိိုးးး ဒီလိိုမ်ိဳးေတြရိွတယ္လား... အစ္မေတာ႔ အခုမွသိ
တယ္ရြာသားေလးေရ... စိတ္နာစရာၾကီးေပါ႔ေနာ္...
ကိုယ္ခ်င္းစာမိပါတယ္.... ရြာသားေေလးက အာဂသတၳိ
ပဲ...ေတာ္တယ္...
အစ္မတို႔ငယ္ငယ္တုန္းကေတာ႔ .. အစ္မေမေမက ၃ တန္းမွာ အတန္းပိုင္ေလ... ေမာင္ေလးက ၃ တန္း။အစ္
မေမာင္ေလးက စာသိတ္မၾကိဳးစားခ်င္ေတာ႔ ၃ တန္းမွာ
ေမာင္ေလးကို စာေေမးပြဲ ခ်ပစ္ခဲ႔တယ္.... း)
အဲဒီေလာက္စိတ္ႀကီးရလားကိုရြာသားရယ္။
နာက်ည္းစိတ္၊ မုန္းတီးစိတ္က တခါတေလ လူကိုနာက်င္ေစတယ္။ ဒီေန့ကိုရြာသားရယ္လို့ျဖစ္တည္လာရတာ ၄တန္းတုန္းကဆရာရဲ့တြန္းအားေတြကလဲျမဴတမွဳံျဖစ္ျဖစ္ေတာ့ပါေနပါလိမ့္မယ္။ အဆိုးထဲကအေကာင္းေတြးၿပီးစိတ္ေျဖလိုက္ေနာ္။ ဘာျဖစ္လို့လဲဆိုေတာ့သူကဆရာျဖစ္ေနလို့ေလ။
အင္းး.....
အဲဒီလုိအမွတ္တရေတြရွိခဲ့ဖူးပါတယ္။ နာက်ည္းခဲ့ဖူးတယ္။ ဆရာမရယ္လုိ႕ ေလးစားလုိ႕မရေအာင္ကို ျဖစ္ခဲ့ဖူးတယ္။ အဲဒီတုန္းက အေဖေျပာဖူးတဲ့စကား.....
သမီးရယ္.... သူက ဆရာမေလတဲ့။ ဘာပဲျဖစ္ေနေန ဆရာဟာ ဆရာပဲတဲ့။
ဟုတ္တယ္။ အမွန္တရားေတြက အဲဒီစကားလံုးေအာက္မွာ ပုန္းေနၾကတယ္။ ေနာက္ထပ္လည္းရွိဦးမွာပါ။ ဘယ္မွာလဲ အမွန္တရားလုိ႕ ေရရြတ္မိတဲ့အခါေတြ.....
ဖတ္ၿပီးေတာ့ စိတ္ထဲမွာ ခံစားခ်က္ႀကီးတစ္ခုပဲ က်န္တယ္... “မေက်နပ္ဘူး!!!”
ရြာသားေလးေရ- အားလံုးရွိ ခဲ့ဘူးၾကတဲ့.. ေက်ာင္း နဲ႕ ဆရာ..တပည့္ အျဖစ္ေလးေတြပါပဲ။ အခု - ၉ မွတ္ ေပးရင္ေကာ ယူအံုးမလား။ း)
ရြာသားေလးေရ..
အမွန္တရားဆိုတာကေတာ့ ေနရာတိုင္းမွာ မရွိတတ္ပါဘူး..ဒါေပမဲ ့ မီးခဲကိုင္တဲ့ လူက အပူရွိန္ကို ပိုသိတာေပါ့ေနာ္..ေဘးလူက မီးခဲပူတာပဲသိမယ္.. အပူရွိန္ကို ကာယကံရွင္ေလာက္သိမွာ မဟုတ္ဘူးေပါ့..။
က်မကေတာ့ မရင့္က်က္ေသးတာလား၊ မဟုတ္မခံတာလား မသိဘူး..အဲဒီလို စိတ္ဓာတ္နဲ ့လူေတြကို အေပါင္းအသင္း မလုပ္ဘူး..။
အခုေတာ႔ ၉မွတ္ထက္ ဆိုးတာ ၾကံဳေနရပါေပါ႔။
မမွန္တာ မတရားတာကို မတရားေၾကာင္း၊ မဟုတ္ေၾကာင္း ျပန္ေျပာတယ္၊ မခံဘူးဆိုကတည္းက ရြာသားက မဆိုးဘူး။ ေတာ္တာေပါ႔။
အမလဲ လူျဖစ္ၿပီးမွေတာ႔ မတရားလုပ္တာ ခံလဲခံရေသး၊ ျပန္လဲ မေျပာရဲ ဆိုရင္ေတာ႔ လူညြန္႔တုံးတယ္လို႔ ကိုယ္႔ကိုယ္ထင္လို႔ ဒီလိုကိစၥမ်ိဳးေတြမွာ ဘယ္ေတာ႔မွ မခံဘူး။
ေနာက္ၿပီး အဲဒီလို မတရားလုပ္သူသာ ရွက္စရာလို႔ ေအာက္ေမ႔တယ္။
ရြာသားေလးေရ..
အတိတ္ကို သလိပ္လို ေထြးပစ္လိုက္.. ပစၥဳပၸန္မွာ ဆက္ ခံစားမေနနဲ ့ေတာ့.. မေမ့တာ ေကာင္းတယ္..နာက်င္တာ မေကာင္းဘူး..ကိုယ္အရံွဳးပဲ.. :P
ကြ်န္ေတာ္လည္း ခံဖူးတယ္။
ေၿပာရရင္ ပညာေရးမွ မဟုတ္ပါဘူးေလ။
အားလံုးနီးနီးမွာ ဒါမ်ိဳးေတြရွိတက္တာပါပဲ။
အေရးၾကီးတာက ကိုယ္႕ဖာသာၿပန္ေပးတဲ႕ အမွတ္ပဲလို႕ ကြ်န္ေတာ္ေတာ႕ထင္တာပဲ။
No pain, no gain! ပဲေမာင္ေလး။ နာက်င္ခဲ့ရပါရက္နဲ ့ဘာမွလက္ဆုပ္လက္ကိုင္ျပနိုင္ေလာက္ေအာင္..ဘာမွေအာင္ျမင္ခဲ့ရတာမ်ိဳးမရိွရင္ေတာ့....ဘာဆက္ေျပာရပါ့..
စိတ္ၿကီးတယ္ဆုိတာရယ္ လက္ေရးလွတယ္ဆုိတာရယ္။။ အမွတ္သည္းေၿခၿကီးတတ္တယ္ဆုိတာရယ္ကုိ မွတ္သြားတယ္။
အမကက်ေတာ့ စိတ္ပုတ္လို႔လားမသိဘူး။ အဲလို မွားတဲ့သူေတြကိုဆိုရင္ မေမ့တမ္း နာမည္နဲ႔ တကြ မွတ္ထားျပီး လူတကာကို ေျပာျပတာပဲ..။ အမွန္အတိုင္းေျပာရရင္းသူတို႔အမွားအတြက္ အျပစ္ေပးတာ။ သူတို႔ကို ဘယ္ေတာ့မွလည္း မေမ့ေတာ့ဘူး.. ဆရာေရာဘာေရာ.. သိပ္ေတာ့ မခ်န္ဘူး..:(
မင္းခိုက္စုိးစန္ေရးတာလား မသိဘူး။ လူေတာ္လူေကာင္းဆိုတာေလ။ ဆရာကိုလည္း ႐ိုေသေလးစားပါတဲ့ လူေကာင္းတစ္ေယာက္ျဖစ္ပါလိမ့္မယ္။ ဒါေပမယ့္ လူေတာ္ျဖစ္ခ်င္ရင္ေတာ့ ကိုယ္တိုင္ႀကိဳးစားမွပဲရမယ္တဲ့။ ေျပာခ်င္တာက ဆရာဟာ ဆရာပဲ ဆိုတာကို ေတြ႔လိုက္လို႔ပါ။ ကၽြန္ေတာ္ကေတာ့ ဆရာလည္း ဆရာ့တာ၀န္ ေက်ာင္းသားလည္း ေက်ာင္းသားတာ၀န္ အားလုံး ကိုယ့္လုပ္ရမယ့္အလုပ္ တာ၀န္ေက်သင့္တယ္လို႔ ထင္တယ္။ ေက်ာင္းသား တာ၀န္မေက်ရင္ေတာ့ စာေမးပြဲက်မယ္ ဆရာတာ၀န္မေက်ရင္ေတာ့ ... ။
အကုန္လံုးလဲ ေပါက္ကြဲကုန္ပါေရာလား .. း)
ကိုယ့္တာ၀န္ေတာ့ ကိုယ္ေက်သင့္တယ္ထင္တာပဲ .. ၾကားမိပါတယ္ .. ဒီလိုအျဖစ္မ်ိဳးေတြ .. ကိုယ္တိုင္ေတာ့ မွတ္မွတ္ရရအျဖစ္ မရွိခဲ့ဘူးပါဘူး .. ဆရာ ေခါင္းစဥ္နဲ႕ ဆရာ့တာ၀န္မေက်သူေတြကို ဆရာလို႕ သတ္မွတ္သင့္လားေတာ့လည္း မေျပာတတ္ပါဘူး .. ျပဳသူအသစ္ ျဖစ္သူအေဟာင္းလို႕ပဲ မွတ္လိုက္ပါတယ္ ..
၉မွတ္နဲ ့၈မွတ္ တစ္မွတ္ထဲကြာလဲ မတရားတာပဲ။
ဆရာဆရာမဆိုတာနဲ ့ သိတ္ၿမင့္ၿမတ္တယ္လို ့ထင္ထားတာက မွားတာ ထင္တာပဲ။
သူတို ့လည္း လူေတြပဲမို ့လူေတြမွာ ရွိတတ္တဲ့ အက်င့္စရုိက္ေတြ ရွိႀကမွာပဲေလ။
ဒါ့ေႀကာင့္ ေကာင္းတဲ့လူ ရွိသလို ေကာင္းတဲ့ ဆရာဆရာမလည္းရွိတာေပါ့။
မဆက္ေတာ့ဘူးလို႔ စိတ္ကူးထားတာပဲ။ ဒါေပမယ့္ သူငယ္ခ်င္းေျပာတာေလး ျပန္ေပၚလာလို႔။ ေက်ာင္းသားမွားေတာ့ ေဗ်ာတီး ဆရာမွားေတာ့ sorry တဲ့။ :D
အဲဒိေတာ့ ကိုရြာသားကို သူတို႔ေလးတန္းမွာ ဘာလုပ္ပစ္လဲဟင္။ အမွတ္ေလွ်ာ့လား။ ဘာလုပ္လိုက္ၾကလဲဟင္။ ေျပာျပပါဦး
သိပ္ကုိ စိတ္ႀကီးလြန္း အမွတ္သည္းေျခႀကီးလြန္းတာပဲ ကုိးကဲြ ့
ျဖစ္တတ္တဲ့ သဘာ၀ေလးေတြပဲ
အဲ့ဒီ့အခ်ိန္တုန္းက သိပ္ကုိ စိတ္ပင္ပန္းဆင္းရဲ ခဲ့မွာပဲေနာ္ (ကုိယ္ခ်င္းစာေပးပါတယ္)
တခါတေလ သိပ္မွတ္ဉာဏ္ေကာင္းလြန္းတာ မေကာင္းဘူးလားလုိ ့
တုိ ့တုန္းက ႀကံဳခဲ့ဖူးေပမယ့္ အတိတ္ကုိ ေမ့ပစ္ဖုိ ့ ႀကိဳးစားရင္ ေမ့ကိုသြားေရာ (ခုထိစိတ္ထဲ ထည့္ထားရင္ ကိုယ္ပုိရွံဳးသြားမွာပဲလုိ ့ ခံယူရင္း ေမ့ပစ္လိုက္တာပဲ)
ကုိယ္ မခ်စ္ မႏွစ္သက္သူ အျမင္မၾကည္တဲ့သူ တေယာက္ကုိ ငယ္၂ကေန ခုထိ စိတ္ထဲ ထည့္ထားတာ သိပ္ကုိ ပင္ပန္းတာပဲ ၿပီးေတာ့ တျခားေကာင္းတာ ေလးေတြ ထည့္ဖုိ ့ ေနရာလြတ္မရွိသလုိ ျဖစ္ေနမွာေပါ့ မလုိအပ္တဲ့ အမွိဳက္ေလးေတြကုိ တျဖည္း၂ခ်င္း ရွင္းထုတ္မွ စိတ္အခန္းေလးက ပုိၿပီး ၾကည္လင္သန္ ့သြားမယ္လုိ ့ထင္တာပဲေလ
အမွန္တရားက မေပ်ာက္ဆုံးပါဘူး
ခု ကိုယ္တုိင္ အမွန္တရား ရွာေဖြဖုိ ့ပုိလြယ္ေအာင္ စိတ္ေလးကုိ ရွင္းေအာင္ထား
(စကားမစပ္ တုိ ့ျဖစ္ခဲ့တာေတြက သူ ့လုိ ၁ ခုေတာင္မကဘူး သက္ေစ့ေလာက္ႀကံဳဖူးတယ္)
တုိ႔လည္း ရွစ္တန္းတုန္းက အဲလုိအျဖစ္မ်ဳိး ခပ္ဆင္ဆင္ၾကဳံဖူးတယ္။ သမုိင္းဘာသာမွာ အကုန္မွန္ပါရက္နဲ႔ သတ္မွတ္ထားတဲ့အမွတ္ျပည့္မရဘဲ(တစ္မွတ္လုိ) ကြက္လပ္တစ္ခုမွားတဲ့ ကုိယ့္အတန္းေဖာ္က အမွတ္ျပည့္ရေနထားတယ္။ ဆရာမကုိသြားေမးေတာ့ ကုိယ့္လက္ေရးက သူ႔ေလာက္မလွလုိ႔ တမင္တစ္မွတ္ေလွ်ာ့ထားတာတဲ့။ တုိ႔လည္းေတာ္ေတာ္စိတ္မ်က္သြားေပမယ့္ ဘာမွေတာ့ျပန္မေျပာျဖစ္လုိက္ဘူး။ ဒါေပမယ့္ အဲဒီ့အက်ိဳးဆက္က ကုိယ့္လက္ေရးလွေအာင္ ျပန္က်င့္ဖုိ႔တြန္းအားေပခဲ့တယ္။ ဆရာမကုိလည္း စိတ္မဆုိးေတာ့ဘူး။ ရြာသားလည္းစိတ္ထဲမွာ မထားနဲ႔ေတာ့ေလ။ မိဘဘယ္ေလာက္ဆုိးဆုိး မိဘ၊ ဆရာဘယ္ေလာက္ပီပီ မပီပီ ဆရာပါပဲေလ။
Post a Comment