11 September 2010

ေလွ်ာတံခါးတစ္ခ်ပ္၏ ေနာက္ကြယ္


တကယ္တမ္းက တံခါးခ်ပ္ေတြ အမ်ားၾကီး ကိုယ္စီကိုယ္ငွ ရွိေနၾကတာပါ။ က်ေနာ္တုိးဝင္ၾကည့္မိသြားတာက ေလွ်ာတံခါးတစ္ခ်ပ္ရဲ့ ေနာက္ကြယ္ ကိုပါပဲ……………..

ဒုတိယကမာၻစစ္ျပီးကာစ ဂ်ပန္ႏိုင္ငံကို အေျချပဳထားတဲ့ ဇာတ္ကားတစ္ကားပါ။ အိမ္ေထာင္ရွင္ မိန္းမတစ္ေယာက္ရယ္ သူမရဲ့ ေယာက်္ား စာေရးဆရာတစ္ေယာက္ရယ္ သူမရဲ့ အလွမွာ မူးယစ္ေနတဲ့ ေယာက်ၤားႏွစ္ေယာက္ရယ္ အေၾကာင္းေလးတစ္ခုပါ။

ဇာတ္လမ္းအစမွာ အရက္ဆိုင္က ေငြေတြကိုလုယက္ယူငင္လာတဲ့ စာေရးဆရာရဲ့ ေမာၾကီးပန္းၾကီး ေျပးလႊားတဲ့ ေျခသံေတြနဲ႕ ညတစ္ညကို လွုပ္ႏိုးထားခဲ့တယ္။ ဆိုင္ရွင္ အဘိုးၾကီးအဘြားၾကီးကို သံုးႏွစ္တာ လွည့္စားထားခဲ့တဲ့ မိမိေယာက်္ား ရဲ့ ျပစ္မွုအတြက္ တိုးလွ်ိဳးေတာင္းပန္ရတဲ့ အိမ္ရွင္မတစ္ဦးရဲ့ အခက္အခဲကို ဒီေလွ်ာတံခါးေတြကေနတစ္ဆင့္ ျမင္လိုက္ရင္းက ေန ေလွ်ာတံခါးေနာက္ကြယ္ကိုပါ ေခ်ာင္းၾကည့္မိသြားခဲ့တာပါ။

မိမိေယာက်္ားရဲ့ အေၾကြးေတြကိုဆပ္ဖုိ႕ အရက္ဆုိင္ငယ္ေလးမွာ အလုပ္သမေလးအျဖစ္ အမွတ္မထင္ လုပ္လိုက္တဲ့ သူမလုပ္ရပ္အတြက္ ဆိုင္ရွင္လင္မယားကို အံ့အားတသင့္ျဖစ္ေစခဲ့ပါတယ္။ သူမရဲ့ အလွအပ ခ်က္ခ်က္ခ်ာခ်ာ ရွိမွုေတြေၾကာင့္ ဆိုင္မွာ စားသံုးသူမ်ားလာတဲ့အတြက္ ဆိုင္ရွင္လင္မယားက သူမကို လက္မလြတ္ႏုိင္ခဲ့သလို သူမကလည္း ဆုေၾကးေတြရလာတဲ့ အတြက္ အိမ္ရဲ့ ယိုင္နဲ႕ေနတဲ့ စီးပြားေရးကို က်ားကန္လာႏိုင္တယ္။ ဆုေၾကးေတြကို ဆိုင္ရွင္အဘြားၾကီးကိုေပးရမလားလို႕ ေမးလိုက္တဲ့အခန္းကေတာ့ သူမရဲ့ ရိုးသားမွုကို မွတ္တမ္းတင္လိုက္တာပဲျဖစ္မွာပါ။ ဆုေၾကးေတြကို သူမပဲယူပါဆိုတာနဲ႕ ေပ်ာ္သြားတဲ့အေပ်ာ္ကို ၾကည့္ေနတဲ့သူကို ကူးစက္ေစတာမို႕ သူမကို စြဲလမ္းမိတဲ့ စားသံုးသူ ေတြကို အျပစ္မတင္မိေတာ့ဘူး။

ဒီဆိုင္ေလးကိုၾကည့္ေနရင္း ရန္ကုန္က ျမဆုိတဲ့ အရက္ဆုိင္ေလးကို ျမင္ေယာင္လာမိေစတယ္။ အရက္ ေရာင္းရတဲ့ မိန္းမငယ္ေလးေတြရဲ့ ဘဝကို ျမင္ခဲ့ေစတဲ့ အဲ့ဒီဆိုင္ေလးကို သတိရသြားတယ္။ ရန္ကုန္မွာ ေရာင္းအားအေကာင္းဆံုး နံပါတ္တစ္ ဆုိင္တစ္ခုက ခန္႕ခန္႕ညားညား ၾကီးၾကီးက်ယ္က်ယ္ မဟုတ္ပဲ ဆိုင္က်ဥ္းက်ဥ္းေလးနဲ႕ လမ္းက်ဥ္းေလးတစ္ခုထဲမွာ ျဖစ္ေနခဲ့တယ္။ မူးယစ္ေပ်ာ္ပါးေနတဲ့ ေယာက်္ားေတြရဲ့ၾကားမွာ ပြတ္သီးပြတ္သပ္ အလုပ္လုပ္ရတဲ့ မိန္းမငယ္ေလးေတြအတြက္ အေတာ့ကို ခက္ခဲေစမွာ အမွန္ပါပဲ။

လုယူခဲ့တဲ့ ေငြေၾကြးက မင္းတုိ႕သားအမိကိုေပးဖုိ႕ ဆိုတဲ့ စကားတစ္ခုနဲ႕ သူမကို ေက်နပ္ႏွစ္သိမ့္ေစပါ့မလား။ ဒါေပမယ့္ ေငြေတြကို ဘားက ေကာင္မေလးေတြကို ခရစ္စမတ္လက္ေဆာင္ေပးျဖစ္ခဲ့တယ္ဆုိတာအထိေကာ ခြင့္လႊတ္ႏုိင္ရဲ့လား။ က်ေနာ္သာဆိုဘယ္လိုမွ ခြင့္မလႊတ္ႏုိင္တာကေတာ့ သူမရထားတဲ့ဆုေၾကြးေတြ အကုန္လံုး ယူသြားျပီး ငါ အျပင္မွာ အလုပ္သြားလုပ္ေတာ့မယ္ဆုိျပီးထြက္သြားတာကိုပါပဲ။ ဒါ အိမ္ေထာင္ရွင္ ေယာက်္ားတစ္ေယာက္ရဲ့ ရပ္တည္မွုတဲ့လား။

ကိုယ့္မိန္းမ မဟုတ္တဲ့ တျခားမိန္းမေတြနဲ႕ အခ်စ္ေတြ အမ်ားၾကီး ျဖစ္တည္ေနတဲ့ ေယာက်္ားတစ္ေယာက္က သူ႕မိန္းမကို သူ႕စိတ္နဲ႕ႏွိုင္းယွဥ္ျပီး သံသယစိတ္ေတြ ဝင္ခဲ့တဲ့အထိေတာ့ အေတာ္ေလး လြန္ေနခဲ့ျပီထင္တယ္။ ေမ်ာက္မထားတယ္ဆုိတဲ့ စြပ္စဲြခ်က္အျပီးမွာ သူမကိုစြဲလန္းေနတဲ့ မက္ကင္းနစ္ေလးကို အိမ္ေခၚျပီး သူမရဲ့ ဂုဏ္သိကၡာကို ေစာ္ကားတဲ့အထိေတာ့ မျဖစ္ေစသင့္ဘူးထင္တယ္။

သူမနဲ႕ပတ္သက္ျပီးေနာက္ထပ္ ေယာက်္ားႏွစ္ေယာက္ အေၾကာင္းကို ျပသထားခဲ့တယ္။ တေယာက္က ငယ္ရြယ္တဲ့ မက္ကင္းနစ္လူငယ္၊ေနာက္တစ္ေယာက္က ေတာ့ အရင္က ခ်စ္သူေဟာင္း။ အဲ့ဒီႏွစ္ေယာက္လံုးရဲ့ အတၱကိုလည္း ယွဥ္ျပီးခ်ျပထားခဲ့တယ္။

ခင္ဗ်ားက က်ေနာ့အခ်စ္ဦးပါ၊ က်ေနာ့မွာ အေမြအႏွစ္ေတြ ရစရာရွိတယ္ ၊ က်ေနာ္ခင္ဗ်ားကို ေပ်ာ္ေအာင္ထားႏုိင္တယ္ ခင္ဗ်ားက်ေနာ့ေနာက္လိုက္ခ့ဲပါဆုိတဲ့ လူငယ္တစ္ေယာက္ရဲ့ ရူးႏွမ္းတဲ့အခ်စ္။ ျမသန္းတင့္ရ့ဲ မမကို သတိရမိေစတယ္။ သူ႕ကို မမလို မမိုက္မဲပါေစနဲ႕လို႕ ဆုေတာင္းမိတယ္။

ဘဏ္သူေဌးတစ္ေယာက္ရဲ့ သမီးတစ္ေယာက္နဲ႕ ယူခါနီးအထိ သူမကို မေမ့ႏုိင္ ပါဘူးဆုိတဲ့ ခ်စ္သူေဟာင္း။ တကယ္က သူ႕အတြက္ ပုဝါေလး ခုိးယူမိတဲ့အတြက္ ရဲစခန္းမွာ မိန္းမတန္မဲ့ ေျဖရွင္းေနတဲ့ အခ်ိန္ သူဟာ ဥပေဒေက်ာင္းသားမို႕ ျပစ္မွုေတြနဲ႕ မျငိစြန္းခ်င္ဘူး ဆုိတဲ့ တကုိယ္ေကာင္းစိတ္နဲ႕ ဥေပကၡာျပဳ လ်စ္လ်ဴရွဳရက္ခဲ့တဲ့သူ။ ျပီးေတာ့မွ သူ ဘယ္ေတာ့မွ ေမ့မရပါဘူးလို႕ဆုိတဲ့ အခ်စ္က တကယ္ေတာ့ ရီစရာသိပ္ေကာင္းလြန္းပါတယ္။

သူမ ကံဆုိးလြန္းတယ္တဲ့။ ဟုတ္မွာပါပဲ။ သူမ ရဲ့ ေယာက်္ားျဖစ္သူက တျခားမိန္းမတေယာက္နဲ႕ love suicide လုပ္သြားတယ္လို႕ သိရတဲ့အခ်ိန္ တကယ့္ကို ပင္ပန္းေစခဲ့မွာ။ ခ်စ္သူေဟာင္းက ေရွ႕ေနမို႕ အားကိုးတၾကီး ဖံုးဆက္မိခါမွ ငါရဲ့ ဝန္ေဆာင္ခက သိပ္ေစ်းၾကီးတယ္ မင္းတတ္ႏုိင္မွာ မဟုတ္ဘူးဆိုတဲ့ စကားက ေကာက္ရိုးတစ္မွ်င္ကိုေပ်ာက္ဆံုးေစခဲ့မွာ အေသအခ်ာ။

စိတ္အလွုပ္အရွားဆံုး ျဖစ္ေစတဲ့ ဇာတ္ဝင္ခန္းႏွစ္ခန္းက သူမေယာက်္ားကို ေထာင္မွာသြားေတြ႕တဲ့အခန္း။ အသက္ရွင္က်န္ရစ္တဲ့အတြက္ ဂုဏ္ယူရမွာလား၊ မင္းနဲ႕အတူ လိုက္ျပီး စာနာနားလည္ေပးရမလား မသိႏိုင္ေတာ့ဘူးဆိုျပီး သူမရင္ဘတ္ကို ဖြင့္ျပခဲ့တယ္။ မိန္းမတေယာက္ ေနာက္ေယာက်္ားတစ္ေယာက္နဲ႕ ေဖာက္ျပန္ေနရင္ ေမ်ာက္မထားတယ္ဆိုတဲ့ စကားလံုးနဲ႕ေျပာသလို ကိုယ့္ေယာက်္ားကို တျခားမိန္းမက ခုိးယူခံသြားရရင္ေကာ ဘယ္လိုစကားလံုးေျပာရမလဲ။ အစက ငါ့ကိုခ်စ္တယ္ဆိုျပီး ကိုယ့္ကိုကိုယ္ ဂုဏ္ယူေနခဲ့မိတာ အခုေတာ့ လက္ထပ္ခဲ့တာ တစ္ခုကလြဲရင္ ဘာမွ ငါ့မွာ မက်န္ရစ္ေတာ့ပါလားဆိုတဲ့ ေမးေျပာေလး ေတြနဲ႕ပါ။

ေနာက္တစ္ခန္းကေတာ့ သူ႕ေယာက်္ားေသာက္ခဲ့တဲ့ ေဆးပုလင္းကို ကိုင္လိုက္တဲ့အခန္း။ ေသျခင္းတရားဆိုတာကို သူမကိုယ္တိုင္ရွာေဖြေတာ့မလို႕။ လက္ထဲက ေဆးေတြ ပါးစပ္ထဲ မထည့္လိုက္ဖုိ႕ ျဖစ္ႏုိင္ရင္ လက္ကိုဆြဲထားခ်င္မိတယ္။

ဂ်ပန္ကားေတြကို ၾကည့္ျဖစ္ရင္ သူတုိ႕ရဲ့ မ်က္လံုးေတြနဲ႕ သရုပ္ေဆာင္မွုကို အဓိကထားၾကည့္ျဖစ္တယ္။ ျမန္မာဇာတ္ကားေတြလို မင္းသမီးက အတင္းလွပေအာင္ ျပဳျပင္ထားတာမ်ိဳးမဟုတ္ပဲ ရိုးရိုးေလးနဲ႕ လွေအာင္ ရိုက္ထားတာကိုလည္း ႏွစ္ျခိဳက္မိပါတယ္။ ျပီးေတာ့ မွန္ေတြ မီးေတြထိုးထားတာ မဟုတ္ပဲ အလင္းအေမွာင္ေတြကို ေကာင္းေကာင္းႏိုင္နင္းစြာ စီစဥ္ထားတာကိုလည္း သေဘာက်မိတယ္။ ျပီးေတာ့ ဇာတ္ကားတစ္ခုလံုးမွာ သံုးသြားတဲ့အေရာင္ေတြ။ အေရာင္ေတြကေန ဇာတ္ဝင္ခန္းေတြကို ပံ့ပိုးေပးေနသလို စိတ္ကို ဆြဲေဆာင္ေနၾကသလားလို႕။

ဇာတ္ကားသာ ျပီးသြားေရာ မင္းသမီးရဲ့ အနတ ဆိုတဲ့ သူမေယာက်္ားကို ေခၚတဲ့အသံေလးက စိတ္ထဲမွာ တသသ စြဲျပီးက်န္ေနခဲ့တယ္။ မေကာင္းဆိုးဝါးၾကီးလို႕ပဲထင္ထင္ ငါတုိ႕အားလံုး အတူတကြ ေနရရင္ ေတာ္ပါျပီဆုိတာေလးနဲ႕ ဇာတ္လမ္းကိုသိမ္းထားခဲ့တယ္။

တံခါးေတြ အမ်ားၾကီးရွိမွာပါပဲ။ တံခါးေတြရဲ့ ေနာက္ကြယ္မွာ အခုလို အျဖစ္အပ်က္ေတြလည္း ရွိေနခဲ့မွာပါပဲ။ တံခါးေတြရဲ့ ေနာက္ကြယ္ အကုန္လံုးကို လွပ္မၾကည့္ခ်င္ခဲ့ေပမယ့္ တံခါးခ်ပ္ေတြရဲ့ေနာက္ကြယ္တုိင္းမွာ သာယာေပ်ာ္ရႊင္ခ်မ္းေျမ့တဲ့ မိသားစုဘဝေတြ ရွိေနေစခ်င္တဲ့ စိတ္ေတာ့ ရွိေနခဲ့တယ္……………..

No comments: